vineri, 16 octombrie 2009

Plăcintă pe urmele lui Ridzi. Campania lui Băsescu pe banii MTS


Sorina Plăcintă finanţează campania electorală a preşedintelui Traian Băsescu din banii Ministerului Tineretului şi Sportului, susţine Agenţia de Investigaţii Media (AIM). După modelul patentat de Monica Iacob Ridzi.

Pe 7 octombrie, cu o săptămână înainte de căderea Guvernului, MTS a lansat un proiect care urmăreşte „stimularea asociativităţii în rândul tinerilor“. Proiectul se va desfăşura între 9 -30 noiembrie, adică pe parcursul campaniei electorale. Interesant, lucru semnalat şi de AIM, pot beneficia de finanţări în cadrul campaniei, ONG de tineret aflate în special în fiefurile PD-L: Caraş-Severin, Dâmboviţa, Ialomiţa, Ilfov, Teleorman, Tulcea, Alba, Braşov, Satu Mare, Sălaj sau Sibiu, Bacău, Galaţi, Neamţ, Vaslui sau Vrancea.

Potrivit celor publicate, ministerul condus de Sorina Plăcintă va finanţa cu sume cuprinse între 70.000 şi 100.000 de euro, mai ales „asociaţiile de tineret care gravitează în jurul organizaţiilor judeţene ale PDL.(…) Practic, Sorina Plăcintă oferă, mascat, bani organizaţiilor de tineret aflate în zona PDL pentru ca membrii acestor asociaţii să se implice în campania electorală pentru Traian Băsescu“.

Cireaşa de pe tort este sloganul sub care se desfăşoară campania MTS: „Ia atitudine!“.

Acelaşi pe care l-a folosit şi independenta EBA la alegerile europarlamentare. Şi care, sub o altă formă, este folosit şi de Traian Băsescu în campania sa electorală: „Atitudinea care schimbă România !“

Legătura între campania prezidenţială şi banii publici este „atitudine“. Un cuvânt care apare atât în proiectul MTS cât şi în sloganurile de campanie ale familiei Băsescu .

Practic avem o singură campanie mare, cea prezidenţială, care se desfăşoară pe trei componente, aparent separate, dar legate prin cuvântul cheie - „atitudine“.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu