joi, 22 octombrie 2009

Aroganță cu sloganul


Acum câteva zile am reprodus un articol publicat de Agenția pentru Investigații Media (AIM) potrivit căruia Sorina Plăcintă intenționează să finanțeze campania lui Traian Băsescu din bani publici. Prin Ministerul Tineretului și Sportului. Potrivit materialului, acest lucru urma să se desfășoare sub pretextul unui program destinat tinerilor care se va derula exact în perioada campaniei electorale, 9 – 30 noiembrie.
Legătura dintre banii publici și campania prezidențială era făcută de sloganul programului inițiat de MTS. „Ia atitudine!“ Același folosit de Elena Băsescu la europarlamentare și care, sub o altă formă, se regăsește și pe materialele promoționale împărțite de PD-L pentru Traian Băsescu: „Atitudinea care schimbă România!“

Între timp, programul MTS a fost lansat. Însă ce să vezi, surpriză, din materialele de promovare, trimise de Sorina Plăcintă, spre publicare, către mass-media , lipsește ceva: sloganul sub care se derulează programul.

Curiozitatea este de ce a omis ministrul Sorina Plăcintă sloganul băsescian din comunicatele de presă privind lansarea proiectului MTS.

Poate pentru că și-a dat seama că legătura dintre banul public și campania prezidențială este prea evidentă și ar ridica noi semne de întrebare în rândul publicului ? Sau ar da prilejul la noi investigații de presă. Mai ales că asupra MTS planează suspiciunea că a finanțat campania electorală a mezinei prezidențiale, EBA, în timpul Monicăi Iacob Ridzi.

Lucru care nu prea ar fi în regulă, având în vedere că doamna Plăcintă își dorește prelungirea mandatului ministerial și într-un viitor guvern. Motiv pentru care își caută susținere .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu