miercuri, 6 mai 2009

Dați-i înainte și continuați să gândiți !

Imediat după ultima ședință a CL îmi puneam întrebarea dacă nu cumva PD-L și PNL mimează intenția de a-și impune viceprimarii la Focșani. Astăzi, să vezi surpriză. Răsfoind presa locală am dat peste o chestie care aduce foarte bine cu ceea ce ziceam eu atunci.

Dacă aș fi rău, le-aș bate obrazul pe motiv că s-au inspirat din ceea ce am scris eu, fără să citeze sursa. Cum astăzi mă simt mărinimos, spun doar că mă bucur pentru că încep și alții să gândească singuri și nu se mai iau după bazaconiile politicienilor.

Dați-i înainte și nu uitați: Cetățeni gândiți!

4 comentarii:

  1. dac-as fi rautacios :D as zice ca, indemnul din final, e preluat de pe una din primele casete cu Divertis aparute prin 1990, pe care am avut placerea sa o cumpar...Inca o mai am !

    Am impresia ca, se cheama "Asa ceva nu exista", aceasta prima caseta a lor ! Era dintr-un episod intitulat "Despre prostie", nu ? Daca va mai aduceti aminte !

    Excelent indemnul, f putini se (mai) incumeta la a gandi, filtra, a citi printre randuri !

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca citesti in dreapta sus, deasupra AVERTISMENTULUI ai fi vazut ca si eu stiu ca indemnul este din Divertis. Daca citesti si AVERTISMENTUL vei vedea ca scopul acestui blog, dincolo de a-mi oferi mie un loc unde sa scriu, este de a-i face pe cititori sa gandeasca si sa-si formeze propria opinie.

    In rest ai dreptate, "Cetateni ganditi!" nu imi apartine ci a fost preluat dintr-un monolog aparut pe prima caseta cu Divertis - Asa ceva nu exista - interpretat de Ghighi Bejan si care se numea Despre Prostie. Sunt un fan Divertis din perioada de dinainte de Antena 1.

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. Scuze pentru greselile de ortografie. Am scris in repezeala si mi-au scapat.

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer, n-am vazut sau n-am fost atent.
    dar mi-am amintit destul de repede de acel monolog pt ca ascultam frecvent caseta cu Divertis in '90, la "celebrul" casetofon marca Levis :D

    RăspundețiȘtergere