duminică, 3 mai 2009

În loc de viceprimari reabilitați parcul Bălcescu!

După foarte mult, mult, mult timp, duminică după amiază am ieșit la o plimbare prin parcul Bălcescu. Arată absolut deplorabil. Vopseaua de pe bănci este scorojită, aleile sunt sparte și iarba iese printre crăpături, peste tot vezi hârtii rupte aruncate, arbuști de liliac rupți, căcați de câine și de pisică etc. Din păcate nu am avut aparatul foto la mine ca să vă prezint și imagini. Oricum dacă nu mă credeți pe cuvânt scris, vă invit să vedeți singuri.

Cert este că, de foarte mulți ani, Primăria nu a mai investit un leu în acest loc de agrement, lăsându-l în paragină.

N-ar fi rău ca majoritatea sau chiar unanimitatea din Consiliul Local Focșani să aibă în vedere reabilitarea Parcului Bălcescu și chiar să inițieze o hotărâre în acest sens. Mi se pare un proiect prioritar, mult mai important chiar decât alegerea unor viceprimari la Focșani.

În loc să alegem doi viceprimari (indiferent din ce partid) care, așa cum s-a demonstrat în trecut, nu fac decât să colecteaze șpăgi și să aranjeze combinații, mai bine stăm încă 20 de luni fără, iar cu banii economisiți din salariile lor reabilitați parcul.

Oricum în cele zece luni în care n-am avut viceprimari nici nu le-am simțit lipsa. Și în plus, nici PD-L, PSD și PNL n-ar mai avea motive de ceartă în ședințe.

Ce ziceți?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu