vineri, 10 aprilie 2009

Dai în maidanezi și sar iubitorii de animale de pe margine

Când am scris despre maidanezii care sar la beregata Prințului Duda mă gândeam că voi fi înjurat (sau nu) de vreunul dintre cei vizați. S-a întâmplat să sară la „bătaie“ altcineva, prin ricoșeu, așa cum sar iubitorii de animale în sprijinul maidanezilor care mușcă trecătorii. Drept urmare, mă văd nevoit să fac vreo două precizări (sau câte oi avea chef) pentru BLOG de VRANCEA .

1 Iritarea mea – „stilul nervos“ – are drept cauză faptul că, așa cum am spus și în titlu, faptul că maidanezii lui Băsescu au sărit la gâtul Principelui Duda chiar înainte de a-și anunța oficial candidatura. Nu am fost surprins că „Prințul candidat la președinție este luat în vizor de unii sau de alții“, pentru că mi se pare normal să existe păreri și păreri. Motiv pentru care nu am făcut referire la ceea ce a spus Radu Câmpeanu sau altii, deși am citit cam tot ce s-a scris despre candidatura lui Radu Duda.

2. Nu văd unde este manipularea la care te referi având în vedere că am precizat faptul că Radu Duda nu este os domnesc. Am spus doar că a fost acceptat în familia regală, motiv pentru care merită același tratament la fel ca și ceilalți reprezentanți ai Casei Regale. Așa cum se întâmplă, de altfel, și la case regale mai mari.
Dacă voiam să manipulez (poate am făcut-o) pe cineva nu ți-ai fi dat seama.

Oricum, dacă vei citi AVERTISMENTUL, din dreapta paginii, vei descoperi că ceea ce scriu reprezintă opiniile mele, cu care nimeni nu este obligat să fie de acord. Dimpotrivă.

3 Chiar nu văd nici o problemă în faptul că un Rege (despre aceștia nu poți să spui că sunt foști, la fel ca ziariștii) sau un Prinț Consort dorește să candideze la o funcție publică. S-a întâmplat, deocamdată, în Bulgaria și este pe cale să se întâmple în România, însă nu înseamnă că nu s-ar putea întâmpla și în alte foste monarhii. În statele în care monarhia funcționează încă, mă tem că n-ar fi posibil ca regele să candideze la Președinție sau la funcția de premier.

Cam atât!
Nu vreau să mai vorbesc despre candidatura Prințului Duda, pentru că scopul articolului meu a fost altul.

4 Repet motivul iritării mele: NU MĂ DERANJEAZĂ FAPTUL CA UNII SAU ALȚII ÎȘI SPUN PĂREREA DESPRE CANDIDATURA PRINCIPELUI DUDA CI FAPTUL CĂ A FOST ATACAT, ÎN ACELAȘI TIMP, DE MAIDANEZII LUI TRAIAN BĂSESCU. PUTEAU S-O FACA MAI RĂSFIRAT CA SĂ NU NE PRINDEM ȘI SĂ NU BATĂ LA OCHI.

5 Finalul nu are nici o legătură cu buna creștere, dacă la asta te refereai când spuneai „nu toată lumea este the Prince“. Pur și simplu așa mă adresez eu maidanezilor când îmi ies în cale și mă irită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu