vineri, 11 septembrie 2009

M-am săturat! Un manifest

M-am săturat să fiu luat părtaș la o aberație numită reformă, fără să fiu întrebat dacă sunt de acord. M-am săturat să strâng cureaua și să dau dovadă de solidaritate în timp ce alții cheltuie bugete exorbitante pe excursii pe Champs Elysees și plimbări cu bicicleta la Mamaia.

M-am săturat să fiu cobai pentru tot felul de experimente sociale. M-am săturat să plătesc taxe și impozite pentru un stat cămătar al cărui scop este de a-și proteja clientela politică.

M-am săturat ca tot felul de incompetenți să-mi spună la TV că lucrurile merg înspre bine, în timp ce eu simt că mă apropii de groapă.

M-am săturat să mi se vorbească despre reforma clasei politice dar să fiu pus să aleg între curve și hoți. Cei noi, au dovedit-o, sunt la fel de răi și de proști ca și cei vechi.

De 20 ani constat că alții gândesc în locul meu și hotărăsc „ceea ce este mai bine“ pentru mine. Îmi spun cu cine să votez și în cine să am încredere. Apoi, după ce mă păcălesc, îi văd cum merg la casierie și își încasează prețul.

M-am săturat să fiu manipulat de așa zisa societate civilă care îmi impune valorile în care sa cred, conform intereselor de gașcă ale unor așa ziși intelectuali sau lideri de opinie aflați în solda unora sau a altora.

Vreau să fiu lăsat să gândesc singur.

Cred că eu știu cel mai bine ce doresc și care îmi este interesul iar dacă voi greși va fi alegerea mea, nu a altora.

Un comentariu:

  1. pai, pana acum cine nu v-a lasat sa ganditi singurel? Asa, de curiozitate...

    RăspundețiȘtergere