marți, 3 noiembrie 2009

Ce-ar fi să mergem cu toții la vot?


Cum ar fi dacă, pe 22 noiembrie ne-am prezenta cu toții, la vot? Să ne înfrânăm indispoziția pe care ne-o provoacă aroganța, tupeul și nesimțirea lor și să ne prezentăm masiv la urne. Să facem un efort. Nu din spirit civic ci ca să le dăm planurile peste cap. Pentru că ei asta își doresc, ca noi să stăm acasă în timp ce ei vor umple urnele cu voturile turiștilor electorali.

Să le demonstrăm că, deși am fost cuprinși de marea lehamite, nu ne lăsăm înghesuiți în colțurile noastre și nici nu ne acoperim ochii și urechile ca să nu mai știm ce se petrece în lume. Și nici nu avem de gând să ne lăsăm încălecați de ei fără să ne apărăm drepturile.

Să vedem, atunci, câte kile de zahăr și ulei vor da în schimbul voturilor sau câte autobuze vor închiria pentru turismul electoral.

Un comentariu:

  1. iata un nou argument, poate singurul !
    mai ales pt acea "majoritate tacuta" care incepe sa devina vinovata dpdv moral pt aceste practici ne-ortodoxe ale partidelor dar, in acelasi timp, salvatoarea democratiei participative !
    ex meu, in 2008 am fost nevoit sa votez desi nu aveam pe cine si am ales, uitandu-ma atent la buletinul de vot, un candidat pe care chiar il cunosteam si-l apreciam : Varujan Pambuccian - liderul grupului minoritatilor din Parlament. N-am stat pe ganduri si am votat cu incredere, pana la urma am votat "politicall correct" : Omul, nu partidul - asa cum ni se cerea prin acest uninominal.
    Asadar, sa iesim la vot si sa-i votam pana si pe Ninel Potarca sau Remus Cernea si tot e laudabil !

    RăspundețiȘtergere