miercuri, 18 noiembrie 2009

Scurt comentariu (cu întârziere) pe marginea dezbaterii Antonescu – Băsescu




Doar ce-mi dădui cu părerea că nu va participa la nici o dezbatere cu contracandidații și că va prefera doar băile de mulțime și emisiunile electorale aranjate, că Traian Băsescu a ținut să mă contrazică. Și rău a făcut. Pentru Băsescu ar fi fost recomandabil, strategic, să evite confruntarea de la Cluj pentru că nu îi aducea nici un câștig. Avea doar de pierdut, ceea ce s-a și demonstrat.

Românii au văzut un candidat liberal, Crin Antonescu, relaxat, pontos, cu replică, spontan și un Traian Băsescu crispat, încordat care vorbea în șabloane, căutându-și cuvintele prin foile din față. Practic, liberalul a măturat cu el pe jos.

Nu cred că Mircea Geoană care nu s-a prezentat este perdantul, mai ales că are în spate un partid de talia PSD. Ar fi avut mai mult de pierdut dacă mergea. Formatul, lipsa unor subiecte prestabilite de dezbatere și lejeritatea cu care a fost moderată întâlnirea, l-ar fi dezavantajat, la fel ca și pe Băsescu.

Antonescu i-ar fi dominat pe ambii contracandidați, făcându-i din vorbe, spre deliciul publicului, evitând aprofundarea temelor de discuție, dat fiind că nu le stăpânește.

P.S.: Mai comentăm după ce vedem ce se va petrece la următoarea confruntare, dacă va mai avea loc vreuna.

2 comentarii:

  1. Acum, sa-mi fie cu iertare, dar eu nu prea am vazut ce spuneti dumneavoastra ca ar fi vazut romanii si asta cu toate ca n-am nici o afinitate prea speciala cu niciunul din participanti, dar poate sunt eu prea neamt. :))

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa vedem cum va fi confruntarea de asta seara...asta daca va fi...
    sanatate...

    RăspundețiȘtergere