vineri, 20 noiembrie 2009

Câteva motive pentru care voi vota cum voi vota


1.Pentru că sunt urmașul lui Constantin, nu al lui Traian;
2.Pentru ca Traian Băsescu să revadă marea;
3.Pentru că, spre deosebire de familia prezidențială, familia mea nu trăiește bine;
4.Pentru că vreau să trăiesc într-o țară în care interceptarea convorbirilor private de orice fel este o excepție nu o obișnuință;
5.Pentru că nu vreau ca viitorii mei copii să crească în Bulgaria;
6.Pentru că EBA și Elena Udrea nu reprezintă modele de urmat în viață;
7.Pentru că nu doresc o societate în care tupeul, minciuna și fărădelegea sunt politici de stat;
8.Pentru că statul trebuie să fie în slujba mea, nu eu în slujba statului;
9.Pentru că se împlinesc cei douăzeci de ani de tranziție profețiți de Brucan și a venit timpul să trecem într-o nouă eră;
10.Pentru că nu aș vrea ca portocaliul să fie culoare națională;
11.Pentru că nu e normal ca un președinte să-și tragă comision din banii destinați răscumpărării vieților unor români ținuți ostatici de teroriști;
12.Pentru că nu vreau ca în viitoarea gramatică a limbii române, pluralul de la „succes“ să fie „succesuri“;

Pentru cele enumerate mai sus și pentru multe, multe altele, duminică, 22 noiembrie, mă voi ridica din colțul în care m-a împins Marea Lehamite și voi pune ștampila pe unul dintre candidații la prezidențiale. Pentru prima oară din 2000.

Un comentariu: