luni, 23 noiembrie 2009

UPDATE: O dezamăgire numită Crin


Se pare că după aflarea primelor rezultate oficiale din primul tur, Crin Antonescu a coborât cu picioarele pe pământ. Și asta nu pentru că și-a arătat disponibilitatea de a-l susține în turul II, el și PNL, pe Mircea Geoană. Pentru că interesele colegilor săi de partid sunt, în multe locuri, diferite de direcția impusă de conducerea de la centru.

Mulți se visează deja, la guvernare alături de PD-L, deși e greu de crezut că Băsescu îi va primi după ce va obține un eventual al doilea mandat. În Parlament s-a format un grup de parlamentari „independenți“ portocalii alături de care, cu sprijinul UDMR, ale căror doleanțe sunt mutl mai ușor de satisfăcut, PD-L poate trece un guvern.

Am văzut, însă, un Crin Antonescu de pe figura și din vocea căruia s-a șters aroganța și infatuarea.

2 comentarii:

  1. azi v-ati precipitat si-ati facut afirmatii nefondate... aveam pregatit si-un raspuns la prima afirmatie, salvata la schite, pe care am programat-o pt maine sa apara...
    poate a dat-o usor in basescianism Crin la faza aia cu mogulii, de aseara... chiar si asa, a facut si afirmatii care nu au fost apreciate, mesajele catre cei care l-au votat au fost foarte ok si normale. a reusit sa scoate din casa multi romani care nu votau PNL si i-au dat votul, mai ales din indecisi, cei care nu veneau la vot....
    continuarea o sa apara maine pe blog.
    prefer sa nu reactionez la cald, nu ma grabesc sa fac afirmatii, sa iau decizii nefiltrate si nu ma pripesc sa zic ceva despre cineva care n-a zis si facut nimic, doar pt a incerca o chestie ciudata pe care, cu respect, nu v-am inteles-o azi...

    vad ca deontologii portocalii (cine se simte, ala e) incep sa spuna ca PNL se face aliat cu iliescu, iar altii cum ca ne-am da cu portocalii. da atunci, cand v-ati aliat VOI cu VOI, cum a fost ?
    eu oricum NU merg la vot la mascarada asta Prostanacu-Ba'SECU ! ce-am innebunit, sa votez FSN 2, dupa ce au guvernat impreuna ?
    asa cum am stat acasa la mascarada regizata din 2000 cand Vadim a alergat pt Ilici doar ca sa iasa Nea Nelu Cotrocelu, asa o sa stau acasa si acum, in turul 2.

    RăspundețiȘtergere
  2. Articolul despre dezamagirea pe care mi-a produs-o Crin era pregatit de mai multa vreme, dar am considerat ca nu este corect sa-l public inainte de alegeri.

    Crin Antonescu si anturajul sau au inceput sa devina aroganti imediat dupa confruntarea de la Cluj. Cel putin asa mi s-a parut mie. Si au mai fost si altii care au spus-o ca a fost imbatat cu apa rece de staff-ul sau de campanie. Discursul cu referire la moguli a fost, ca sa spun asa, cireasa de pe tort.

    Iar atitudinea celor din apropierea sa, Vosganian, Orban, Tariceanu, care s-au aratat deschisi la orice fel de propunere mi-a intarit parerea pe care mi-o formasem.
    Luni a redevenit acelasi Crin de dinainte de Cluj. Omul care voia sa lanseze revolutia bunului simt.

    In ce priveste votul, eu nu imi permit sa nu merg la vot pentru ca bunicii si parintii mei au avut de suferit de pe urma unei dictaturi asemenea celei ale carei baze se pun astazi. Iar eu am trait vreo 16 ani intr-un asemenea sistem totalitar si stiu ca nu este bine.

    De altfel, atacurile lui Basescu la adresa lui Iliescu si a ceea ce a reprezentat el in trecut exact asta urmaresc, sa-i tina acasa pe cei care ar putea vota impotriva lui.
    Absenteismul, combinat cu frauda electorala este singura lui sansa de a lua un nou mandat.

    RăspundețiȘtergere