marți, 16 iunie 2009

Președintele țării îmi citește blogul. Sau nu

Duminică, la Guvern, Traian Băsescu i-a tras-o peste bot lui Emil Boc, chiar pe tema investițiilor publice masive, cu care premierul ne-a tot împuiat capul de la începutul mandatului. Nici vorbă de așa ceva.Tătucul a recunoscut că cei 10 miliarde de euro cu care se tot înfoia în pene Boc, ori de câte ori avea ocazia, sunt o vrăjeală.

În realitate investițiile finanțate de guvernul Boc în primul trimestru al lui 2009 sunt mai mici decât cele realizate în aceiași perioadă a lui 2008.

Ceea ce a „dezvăluit“ Băsescu duminică, 15 iunie, am spus și eu, aici, cu mult înainte, începând de pe la sfârșitul lui aprilie.

Drept urmare, mă simt cumva îndreptățit să cred că:

- Traian Băsescu este un cititor al blogului meu și îmi dă ascultare, ceea ce mă plasează în rândul sfătuitorilor săi. Mă întreb dacă n-ar fi cazul să fac o secțiune specială pentru domnia sa, cu sfaturi pentru gospodărie și guvern;

sau

- sunt cu câteva săptămâni mai deștept decât domnia sa și consilierii Președinției astfel că mă prind mai repede când Emil Boc ne servește cu minciuni;

sau

- vara este foarte cald, pentru că nu este la fel de frig precum iarna.

2 comentarii:

  1. si eu am zis-o mai demult pe blog si-n alte discutii personale...
    Basexu se va lua, constant, de BOCanila, si de Guvern ca fundament pt campanie, in paralel cu criza pe care Basexu si-a asumat-o si-si joaca rolul ! Ce-i drept, este o tactica excelenta jucata de el, chit ca ne va anunta lucruri naspa, chit ca s-a luat si de Isarescu etc. In fond, vrea sa demonstreze ca, in timp ce altii stau si frecaa menta, el se lupat cu criza, isi asuma imprumutul de la FMI, in fond, cred ca asta si vor unii sa vada. Parerea mea ca procedeaza bine, din punctul lui de vedere si poate fi o carte castigatoare ! Nu poti sa mai vii in anul de greatza 2009(sau de gratie?) sa vrei sa te lupti cu : "sisteml ticalosit"(o va face aliatul sau Vadim), cu "partidul-stat PSD"(se vrea PDL in acest rol), cu "322" (jumate din ei is la PDL) !
    Mai incolo, Basexu se va lua si de Geoana, incat sa-l legitimeze prin gesturile si actiunile sale drept competitor cu sanse de a-l infrunta in turul 2. Prostancul e preferabil lui Antonescu care, in toata analizele si sondarile facute, e considerat singurul ce-l poate invinge pe Basexu, luand voturi mai multe de la PSD, decat ar lua Geoana de la PNL !
    DECI in CONCLUZIE, Basexu joaca extrem e tare si e curioasa ipoteza unora care sustin ca nu va candida ! Eventual, poate candida Independent, asta o pot intelege, fiind serioase argumente in acest sens.

    RăspundețiȘtergere
  2. Basescu nu se ia de Guvern si de Boc ci le da indicatii, precum un adevarat tatuc ce se afla.

    Basescu nu spune lucruri naspa. El confirma lucruri naspa cunoscute deja de toata lumea. S-a spus ca suntem in recesiune acum vreo luna si jumate. Duminica, Basescu a venit si a confirmat ceea ce stiam cu totii. Secretul lui Polichinele. La sfarsitul lui aprilie spuneam aici, pe blof, ca nu se vor face nici un fel de investitii anul acesta pentru ca nu va fi timp fizic - de unde si articolul de azi. Basescu a iesit duminica si a confirmat.

    Basescu nu poate fi batut nici de Geoana si nici de Antonescu nici de ambii la un loc ci doar de baronii locali, PSD sau PNL (cei de la PD-L nu se pun). Acestia vor hotara soarta alegerilor prezidentiale. Basescu stie lucrul acesta. Motiv pentru care tine ciocul mic si nici nu rasufla atunci cand vine vorba de ei.
    Sa nu-i deranjeze.

    RăspundețiȘtergere