marți, 16 februarie 2010

Infractorii de onoare ai PD-L


Că într-un oraş de peste 100 de mii de locuitori cât numără Râmnicu Vâlcea, un sfert sunt de acord cu desemnarea unui puşcăriaş drept cetăţean de onoare, pot înţelege. E oraşul lor, omu’ lor, fac ce vor. În ce mă priveşte, eu nu pot decât să am grijă ca pe viitor să mă ţin cât mai departe de un asemenea loc.

Nu este deloc indicat să îţi petreci prea multă vreme într-un loc în care infractorii sunt priviţi cu atâta simpatie.

Grav este că partidul aflat la putere,în cazul de faţă PD-L, îşi însuşeşte punctul de vedere al celor 25% dintre localnici şi îl transpune în realitate. Chiar dacă este vorba doar de consilieri locali.

Însă cel mai revoltător este că gestul pedeleilor de la Vâlcea a fost legitimat de conducerea centrală a partidului care nu a luat atitudine împotriva sa. Ceea ce deschide noi perspective în această direcţie.

Imaginaţi-vă ce s-ar întâmpla, în viitor, în cazul în care un ministru, să zicem Monica Iacob Ridzi, ar fi condamnat pentru corupţie. Numele său ar putea fi atribuit oraşului în care s-a născut sau în care domiciliază. Bineînţeles tot la iniţiativa unui grup civic.

Şi uite aşa, am avea Petroşani-Ridzi, Pleşcoi-Nutzi, Murtfatlar-Băse etc.

2 comentarii: