marți, 1 decembrie 2009

Anecdotă electorală


Doi reprezentanţi ai staff-ului de campanie al candidatului prezidenţial Mircea Geoană discută despre metodele pe care le folosesc pentru atragerea a cât mai multe voturi.

Primul: „De fiecare dată când merg la restaurant (ştii cât de mult îmi place) comand cele mai rafinate şi mai scumpe mâncăruri şi băuturi. După ce termin, chem la masă ospătarul, bucătarul şi şeful de sală, laud servirea, calitatea mâncării şi ambianţa. Plătesc nota, foarte consistentă, fără să mă uit la valoare şi las câte un bacşiş gras fiecăruia dintre ei. Apoi, înainte să plec, îi îndemn: «Votaţi Mircea Geoană!»“.

Al doilea: „Şi eu merg la restaurant, la fel ca tine. Dar comand cele mai ieftine mâncăruri şi băuturi. Schimb două – trei feluri, critic bucătarul şi îi transmit că n-am mâncat ceva mai prost, înjur ospătarul şi şeful de sală. La final, cer nota, îi pun să o recalculeze. De fiecare dată mă arăt nemulţumit şi îi acuz că încearcă să mă jefuiască. Nu le las nici un bacşiş ci, dimpotrivă, le cer restul până la ultimul bănuţ. Apoi, înainte să ies pe uşă, le strig: «Votaţi Traian Băsescu!»“.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu