vineri, 27 martie 2009

Dar pe ei cine-i sancționează ?

Am decis să evit pe cât posibil să fac comentarii referitoare la articolele sau ziariștii din presa vrânceană, mai ales că mulți dintre cei care scriu mi-au fost colegi. O chestie (sigur nu este știre pentru că nu răspunde la cele cinci întrebări și pentru că nu contine nici o informatie) despre instituțiile statului obligate să facă achiziții prin sistemul electronic , m-a făcut să mă răzgândesc. Rar mi-a fost dat să văd așa ceva.
Băieții ăștia au dat drumul la o însăilare de cuvinte căreia, oricum ai suci-o și ori de unde ai încerca s-o apuci, este greu să-i descoperi un sens, un înțeles, ceva. Un profesor la o școală de jurnalism ar putea folosi chestia respectivă ca exemplu despre cum nu trebuie să arate o știre de presă. Nici măcar cei care au oferit informațiile în baza cărora s-a redactat chestia (îmi cer scuze pentru repetiție, dar nu știu cum să o numesc) n-ar reuși să deslușească despre ce se face vorbire.
Din păcate se întâmplă destul de des ca un ziarist să fie pus să explice cititorilor ceva ce nici el nu a înțeles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu