joi, 8 aprilie 2010

Madam Plăcy dă cu praf peste patinoare

Imediat ce a fost executată, în direct la TV (cred eu că la rugămintea unor colegi de partid), pentru ţarcurile placate cu plastic plătite la preţ de vilă cu piscină, Madam Plăcy a ţinut să de dezvinovăţească într-o replică, pe blogul personal. Preluată imediat de deontologul domn C.

În calitate de mamă iubitoare, fost ministru responsabil, afaceristă de succes şi parlamentar interesat de încă un mandat, Madam Plăcy a explicat, în cuvinte simţitoare, de ce, pentru cine şi mai ales cu câtă dragoste au fost amenajate (în nici un caz construite) ceea ce numeşte domnia sa patinoare.

După lectura primelor fraze mi-au dat lacrimile.

Înaintând cu cititul, pe măsură ce mă apropiam de final, mi-am dat seama că lacrimile provin de la praful pe care Madam Plăcy mi-l aruncă în ochi. Încercând să mă prostească în calitatea mea de votant în colegiul dumneaei. Pentru că s-a dezvinovăţit încercând să ne convingă doar de necesitatea amenajării ţarcurilor, fapt pe care nimeni nu l-a contestat. Problema este preţul, de trei ori mai mare, l-a care s-a făcut.

Or, în calitatea sa de ministru, ordonator de credit, cum se zice la noi la ţară, înainte să scoată bănuţu’, Madam Plăcy trebuia să se intereseze dacă preţul este corect. Măcar din curiozitate, dacă nu din responsabilitate. Şi era extrem de simplu de aflat, căutând, aşa cum ne-a învăţat domnul Băsescu, pe Google. Sau, ca să înţeleagă şi Marean Vanghelie, pe Goagle.

Trebuia să se intereseze măcar şi pentru simplu fapt că predecesoarea sa din fruntea MTS, Monica Iacob Ridzi, şi-a pierdut scaunul tocmai pentru asemenea bisnisuri.

Madam Plăcy nu a făcut acest lucru, de unde, trag concluzia că ori a fost complice la toată combinaţia şi şi-a tras partea, ori a fost o incompetentă pe care şmecherii au dus-o de nas, ori a durut-o în cur de banii MTS pentru că nu erau de la ea din firmă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu